Thursday 5 July 2012

Master Chef

tada...pada cuti yg mulia ini,,,saya sah menjadi seorang chef di rumah sendiri...:))..dinner mlm ni saya masak sambal petai....yummmmmmmmmmmmmm

memasak adlah salah satu hobi kegemaran saye...kenape..??
sebab,kita blh makan masakan kita sendiri..PUAS HATI!!!!!


Saya suka baca buku2 resipi..rajin2 kan dirila..sbb dri situ banyk info yg kita dpt..muahah...cara2 nk masak ayam,ikan,,bla..bla...nak potong bawang atau sayur pun mesti ada skill maa...mana boleh cincai2..

nak msak lauk pauk,senang je..cakap je nak makan apa,,saya boeh masak..haha..(angkat bakul)...asalkn ada bahan2...

buat kek,cupcakes pun minat saya...bila la saya berpeluang belajar bakinng ni??...
hih...kalau suami masak utk isteri,,,waa...so sweet...bgi saya,,itu lebih ROMANTIK....

:))...nak pikat suami pun,,mesti pandai ikat perut dia...(pasal suami daaa)

so,girls out there,,mari belajar memasak!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment